Postupci privatizacije medija koji su obavljeni na katastrofalan i netransparentan način za rezultat imaju da se država povukla iz medija, ali je svoje mesto ustupila Srpskoj naprednoj stranci. Tu činjenicu potvrđuje i privatizacija Novosadske televizije.
Vlasnik Novosadske televizije kao jedini ponuđač je postala Aleksandra Martinović, doskora suvlasnik „Prointer IT Solution“, firme koja je za samo tri godine naprednjačke vlasti povećala prihode sa 15 miliona na neverovatnih 1,8 milijardi dinara i postala suvlasnik lanca trgovina WinWin. Ugovorena cena za Novosadsku televiziju nije izmirena u celosti, nego je kao garancija da će se izmiriti obaveze po kupoprodajnom ugovoru koji je zaključen 25. 09. 2015. godine u registar založnog prava upisan upravo subjekt privatizacije. Na taj način, kupac ne preuzima nikakav poslovni rizik, a eventualnom uspešnom poslovanju će doprineti i novac iz budžeta Novog Sada. Odlukom gradonačelnika za samo tri meseca Novosadska televizija je dobila dva miliona dinara mimo konkursa koji je u tom trenutku bio u toku i još pet miliona dinara na konkursu. Pored toga ugovor sa JP „Poslovni prostor“ o korišćenju prostora u Apolo centru do polovine marta je bio još u izradi, pa je logično da ni tu obavezu ne plaćaju. Da nije samo grad blagonaklon prema kupcu Novosadske televizije, govori činjenica da do 24. 02. 2016. nije uplaćen ni dinar REM-u na ime naknade za emitovanje programa koja treba da iznosi oko 240 hiljada mesečno.
Novosadski odbor Nove stranke ovim slučajem želi da ukaže na matricu po kojoj funkcionišu privatizovani mediji u Srbiji. Novosadska televizija se i dalje finansira novcem građana Novog Sada, a služi za propagandu Aleksandra Vučića i SNS-a. Očigledna je namera da se na ovaj način još više suzi medijski prostor i perfidnim metodama speči da se čuje kritička reč. Nova stranka će naći način da građani saznaju o svim kriminalnim radnjama ljudi iz okruženja Aleksandra Vučića.
Leave a Reply