Nakon miÅ¡ljenja Ministarstva finansija, koje je odredilo da će ubuduće poslodavci morati da pravdaju novac koji zaposlenima isplaćuju kao naknadu za prevoz, podigla se dodatna bura kada je veliki doktor SiniÅ¡a Mali objasnio Å¡ta to zapravo znaÄi u praksi. A to je da ćemo sve raÄune za prevoz morati da saÄuvamo i damo svom Å¡efu, i to u dinar taÄne, kako bismo bili sigurni da ćemo novac koji nam se isplaćuje za prevoz imati i uz sledeću platu.
Da ne govorimo o prostoru za zloupotrebe ovlašćenja koje je ovim miÅ¡ljenjem dato samim firmama, te mogućnošću otkaza ako se raÄuni razlikuju za par dinara, postavlja se i pitanje zaÅ¡to bi gradski prevoz, u ovakvom stanju u kakvom jeste, iko uopÅ¡te želeo da plaća. Raspadnuti autobusi, trolejbusi i tramvaji, grejanja zimi a klime leti koje ne rade, kablovi koji vire iznad glava putnika, a na Å¡ta je Gradski odbor Nove stranke Beograd već upozoravao, slika su i prilika samog vrha prestoniÄke vlasti koji je funkcionisanje, odnosno bolje reÄeno - nefunkcionisanje prevoza u Beogradu i doveo u ovako poražavajuće stanje. Tako da rukovodioci glavnim gradom moraju da shvate da je njihova obaveza da kvalitetan i bezbedan prevoz sugraÄ‘ana prvo obezbede da bi od nekoga uopÅ¡te mogli da zahtevaju da ga plaća, a pogotovo ovako rigorozno kao Å¡to to najavljuje Ministarstvo finansija.
NOVA Beograd upozorava i na posledicu dodatnog birokratskog opterećenja kako zaposlenih, tako i poslodavaca u vremenima kada se aktuelni režim na sva usta hvala tzv. digitalizacijom na svim poljima. Između ostalog, zato ćemo i danas sa nezadovoljnim građanima biti na protestu kako bismo se i mi i naša deca sutra barem prevozili kako dolikuje evropskim prestonicama 21. veka.
Leave a Reply