Gradska vlast prvo da obezbedi kvalitetan javni prevoz, pa onda da ga naplaćuje

Gradska vlast prvo da obezbedi kvalitetan javni prevoz, pa onda da ga naplaćuje

Nakon mišljenja Ministarstva finansija, koje je odredilo da će ubuduće poslodavci morati da pravdaju novac koji zaposlenima isplaćuju kao naknadu za prevoz, podigla se dodatna bura kada je veliki doktor Siniša Mali objasnio šta to zapravo znači u praksi. A to je da ćemo sve račune za prevoz morati da sačuvamo i damo svom šefu, i to u dinar tačne, kako bismo bili sigurni da ćemo novac koji nam se isplaćuje za prevoz imati i uz sledeću platu.

Da ne govorimo o prostoru za zloupotrebe ovlašćenja koje je ovim mišljenjem dato samim firmama, te mogućnošću otkaza ako se računi razlikuju za par dinara, postavlja se i pitanje zašto bi gradski prevoz, u ovakvom stanju u kakvom jeste, iko uopšte želeo da plaća. Raspadnuti autobusi, trolejbusi i tramvaji, grejanja zimi a klime leti koje ne rade, kablovi koji vire iznad glava putnika, a na šta je Gradski odbor Nove stranke Beograd već upozoravao, slika su i prilika samog vrha prestoničke vlasti koji je funkcionisanje, odnosno bolje rečeno - nefunkcionisanje prevoza u Beogradu i doveo u ovako poražavajuće stanje. Tako da rukovodioci glavnim gradom moraju da shvate da je njihova obaveza da kvalitetan i bezbedan prevoz sugrađana prvo obezbede da bi od nekoga uopšte mogli da zahtevaju da ga plaća, a pogotovo ovako rigorozno kao što to najavljuje Ministarstvo finansija.

NOVA Beograd upozorava i na posledicu dodatnog birokratskog opterećenja kako zaposlenih, tako i poslodavaca u vremenima kada se aktuelni režim na sva usta hvala tzv. digitalizacijom na svim poljima. Između ostalog, zato ćemo i danas sa nezadovoljnim građanima biti na protestu kako bismo se i mi i naša deca sutra barem prevozili kako dolikuje evropskim prestonicama 21. veka.

mm

Press služba

Related Articles

Leave a Reply

Close