- Bolja je i koncesija, nego da aerodrom ostane u državnoj svojini. Demagoški je sigurno prihvatljivije reći „ne damo ništa, sve su pokrali, stranci, domaći tajkuni...“  Ali, ne postoji javno preduzeće koje radi sa profitom. Ne postoji! To su kjnigovodstvene igrarije. Isto tako ne postoji ni velika uspešnost beogradskog aerodroma. On bi bio mnogo uspešniji da je u privatnim rukama, a naravno da država treba da ima svoju nadoknadu za to što je nekome dala pravo da ostvaruje profit. To može da se uradi, a da država bude zaštićena, ne tako što će neko da da unapred 200-300 miliona ili koliko već za 20-30 godina koncesije, nego da se napravi ugovor o koncesiji gde država uzima 50% od profita, koji je utvrdiv svake godine – rekao je Zoran Živković na raspravi o amandmanima na Predlog zakona o upravljanju aerodromima.
Poslanik NOVE je naveo da u svakom javnom preduzeću postoji od 10% do 50% viška zaposlenih, te da je to posledica uterivanja partijskih kadrova, a ne socijalne uloge tih preuzeća.
- Kod privatnika, ukoliko je najveći deo privrede privatizovan na pravi naÄin, ne od kriminalaca nego od firmi sa renomeom, to ne može da se desi. Nijedan privatnik neće zaposliti nesposobnog partijskog saradnika ili roÄ‘aka. TakoÄ‘e, kad je privatno vlasniÅ¡tvo, onda država ima samo jedan jedini posao: da juri porez, a ne da gleda ko je Äiji roÄ‘ak, ko je kome namestio posao, ko je koga doveo, da prati koje su porodiÄne linije po javnim preduzećima... do onog vica da u javnim preduzećima nema erotike uopÅ¡te, jer bi to bio incest, poÅ¡to su svi u nekom rodu... ima dve, tri porodice u tim firmama od po 1.000-15.000 ljudi.
Živković je zakljuÄio da je privatizacija, pa time i koncesija, dobra, ali samo ukoliko se uradi na dobar naÄin:
- Uslov za to je da vlast bude poÅ¡tena, a nikakav zakon, pa ni ovaj, neće spreÄiti da u zatvor budu poslati oni koji se igraju sa državnom, narodnom imovinom.
Leave a Reply