Stari železniÄki most na Savi već godinama je u jako loÅ¡em stanju, a rupe koje se mogu videti na kolovozu predstavljaju ozbiljnu opasnost po uÄesnike u saobraćaju.
I mada je zamenik gradonaÄelnika Beograda Goran Vesić, kao glavni glasnogovornik vlasti u prestonici, obećao da će uklanjanje Starog savskog mosta poÄeti u junu ove godine, te odmah potom i izgradnja novog, taj projekat viÅ¡e niko nije pomenuo, niti se oÄigledno zamislio nad životima hiljada ljudi prolaze tuda svakodnevno. Krateri na mostu nad „velelepnim“ projektom Beograda na vodi slika su i prilika korumpirane gradski vlasti kojoj je važna jedino dubina džepova koje treba napuniti, dok je bezbednost sugraÄ‘ana po principu – ko preživi, priÄaće.
Posebna priÄa je i dolazni peron na Beogradskoj autobuskoj stanici, za koji je već pomenuti Vesić joÅ¡ letos obećao da će biti ugaÅ¡en i izmeÅ¡ten na Novi Beograd do kraja 2018. godine, Å¡to je takoÄ‘e ostalo samo prazno slovo na papiru.
Gradski odbor Nove stranke Beograd već je upozoravao na oronule mostove i zaÅ¡titne ograde Å¡irom prestonice, te stoga i ovoga puta poruÄuje Vesiću, RadojiÄiću i njihovim Å¡efovima da ljudski životi nisu igra, a da će cenu takvog pristupa voÄ‘enju glavnog grada platiti na prvim sledećim izborima.
Leave a Reply