Zorana, u čijem džepu će završiti 350 miliona evra od auto-puta Novi Sad-Zrenjanin-Beograd?

Zorana, u čijem džepu će završiti 350 miliona evra od auto-puta Novi Sad-Zrenjanin-Beograd?

Nakon enormne brige koju je ministarka Zorana Mihajlović iskazala prema građanima Srednjebanatskog okruga i to planom za gradnju auto-puta Novi Sad-Zrenjanin-Beograd, postavlja se pitanje da li je ovo još jedna od predizbornih dimnih bombi.

U prilog toj tvrdnji stoji činjenica da je 2014. godine Ministarstvo infrastrukture takođe najavilo gradnju auto-puta Zrenjanin-Beograd, a izvođač je trebalo da bude izvesna češka kompanija. Ono što zabrinjava jeste da je procenjena vrednost radova bila tada za ovu deonicu 110 miliona evra, što znači da ukupno auto-put Novi Sad-Zrenjanin-Beograd ne može ni u kom scenariju da košta više od 250 miliona evra. Nova stranka stoga pita gde će nestati 350 miliona evra, s obzirom na to da je nova procenjena vrednost sada 600 miliona evra, i u čijim će džepovima završiti deo tog novca?

Ono što nas donekle teši je da skoro sigurno neće biti ništa od pomenutog izvođenja radova, jer se oni sa malo boljim pamćenjem sećaju istovetnih najava i 2014. i 2017, po principu "Drži vodi dok naprednjaci odu". A kakva je stvarna briga ministarke za građane srednjeg Banata najbolje znaju oni koji barem jednom prođu sadašnjim putem Zrenjanin-Beograd.

Za auto-put prosečno dnevno opterećenje mora da bude od 12000-15.000 voznih jedinica na dan, upozorava NOVA, te se auto-put može graditi i pri manjem protoku, ali tako da svi mi plaćamo tuđa politička obećanja i moguće provizije. 

Apelujemo da se javnosti predoči prethodna Studija opravdanosti, kako bi građani bili upoznati sa svim aspektima opravdanosti gradnje ovog projekta, ali i na doslednu i beskompromisnu borbu protiv aktuelnog režima koji je već odavno duboko zavukao ruke u džepove svih nas. 

 
mm

Press služba

Related Articles

Leave a Reply

Close